
Ilość semestrów : 2
Ilość godzin dydaktycznych – około 250
Zajęcia realizowane są w soboty i niedziele w godzinach 09.00 – 17.00 (w kontakcie)
Ilość zjazdów w roku akademickim: 15
Opłata roczna: 13 500 zł
STUDIA PODYPLOMOWE Master of Business Administration /MBA/ to:
Rozwój kompetencji menedżerskich
MBA wyposaża w praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania, strategii, finansów i przywództwa, co pozwala podejmować lepsze decyzje biznesowe i skuteczniej zarządzać zespołem.
Większe możliwości kariery i wyższe zarobki
Absolwenci MBA są często bardziej cenieni na rynku pracy, co otwiera drzwi do awansów, prestiżowych stanowisk i atrakcyjniejszych wynagrodzeń.
Networking i wartościowe kontakty
Studia MBA to doskonała okazja do nawiązania relacji z ekspertami z różnych branż, co może przełożyć się na nowe możliwości biznesowe i rozwój zawodowy.
Program studiów podyplomowych Master of Business Administration /MBA/ adresowanych jest do pracowników administracji samorządowej i terenowej wszystkich szczebli, mających za zadanie przygotowanie ich do skutecznego funkcjonowania w strukturach na szczeblu województwa, powiatu oraz gminy.
Absolwenci studiów nabywają uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa.
Wykładowcami są naukowcy i praktycy, w tym w randze ambasadorów, mający doświadczenie na arenie międzynarodowej m.in. w Komisji Europejskiej i Organizacji Narodów Zjednoczonych a także w centralnej i lokalnej administracji państwowej.

dr Zdzisław Rapacki
Ambasador Rzeczypospolitej Polskiej Były Dyrektor Biura Spraw Międzynarodowych w Kancelarii Prezydenta RP Ambasador i Stały Przedstawiciel RP przy Biurze NZ w Genewie (2004–2010) Minister Pełnomocny Ambasady RP w Londynie Odznaczony m.in.: – Komandorią Legii Honorowej (Francja) – Wielkim Krzyżem Zasługi (Chile) – Komandorią Orderu Pogoni i Orderem Wielkiego Księcia Gedymina (Litwa) – Komandorią Orderu Wschodzącego Słońca (Japonia)

Ambasador Tomasz Hubert Orłowski
Dyplomata, wykładowca akademicki, ekspert protokołu dyplomatycznego Były ambasador RP we Francji, Monako, Włoszech i San Marino Kierownik Katedry Stosunków Dyplomatycznych i Konsularnych Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego Członek Académie des sciences morales et politiques (Francja)

Jacek Protas
Poseł do Parlamentu Europejskiego X kadencji Były sekretarz stanu w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej (2023–2024); Poseł na Sejm RP VIII, IX i X kadencji; Marszałek województwa warmińsko-mazurskiego (2006–2014); Ekspert w zakresie polityki regionalnej, funduszy europejskich i rozwoju samorządowego

dr hab. Krzysztof Celuch, prof. SGTiH Vistula
Profesor i Rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula; Dyrektor Centrum Projektowania Doświadczeń w Branży Spotkań i Turystyce, UMK w Toruniu; Ekspert ds. turystyki biznesowej, zarządzania wydarzeniami i transformacji organizacyjnej; Akredytowany trener branży spotkań (CMM, CIS, HMCC, CITE, CED); Członek Hall of Leaders Events Industry Council (USA), przewodniczący MP Power Awards

Michał Bartoszewicz
Wydawca magazynu MADE IN Warmia & Mazury Właściciel agencji marketingu zintegrowanego Auris Media Group. Twórca jedynego w regionie lifestylowego magazynu klasy premium poświęconego biznesowi, kulturze, modzie i inspirującym osobowościom Warmii i Mazur. Promuje ideę: myśl globalnie, działaj lokalnie – pokazując potencjał regionu przez pryzmat jego niezwykłych mieszkańców.

Dorota Tomaszewska
Właścicielka firmy Impuls Szkolenia i Placówki Doskonalenia Nauczycieli IMPULS Coach & Supervisor ICC | Trener | Wykładowca MBA Ekspert ds. rozwoju organizacji, doradca zawodowy i edukacyjny. Certyfikowany konsultant: FRIS®, MindSonar®, MTQ48+, ILM72, Delight Index™, Insightful Profiler™ (iP121), LSA™ Współautorka: Modelu Doradztwa dla JST, Modelu Wartościowych Szkół®, Kursu Wartościowe Zarządzanie® Autorka Koncepcji Unikatowego Kodu Uczenia (się)® Twórczyni i realizatorka programów rozwojowych dla instytucji i organizacji w całej Polsce.
W trakcie studiów słuchacze m.in.:
- poznają problematykę ustrojową i kompetencyjną oraz organizację i zasady pracy;
- pozyskają wiedzę dotyczącą działania nowoczesnej administracji samorządowej,
- w tym elementów prawa, sądowej kontroli administracji, prawa finansowego;
- nabędą wiedzę dotyczącą savoir-vivre i przygotowywania dokumentów;
- uzyskają wiedzę co do zasad funkcjonowania administracji w kontekście członkostwa Polski w Unii Europejskiej;
- poznają doświadczenia i metody funkcjonowania administracji terenowej w innych krajach Unii Europejskiej.
Tematyka realizowanych zajęć:
- Samorząd terytorialny funkcjonowanie i zadania
- Kontekst członkostwa w Unii Europejskiej
- Strategie rozwoju lokalnego i regionalnego
- Prawo i postępowanie administracyjne
- Prawo zamówień publicznych
- Organizacja i zarządzanie we współczesnej administracji
- E-administracja
- Negocjacje
- Savoir vivre i korespondencja
- Komunikacja ze społecznościami lokalnymi
- Finanse publiczne
- Rachunkowość budżetowa
- Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy unijnych
- Audyt i kontrola w JST
- Postępowanie i ordynacja podatkowa
- Partnerstwo w administracji publicznej
- Lobbing w administracji
Dokumenty wymagane od kandydatów na studia podyplomowe:
- kwestionariusz rekrutacyjny na studia podyplomowe – KWESTIONARIUSZ
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia lub jednolitych (oryginał do wglądu)
- dowód osobisty (do wglądu)
- jedno aktualne, podpisane zdjęcia zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów –osobistych
Masz pytania? Dzwoń, pisz!
+ 48 663 737 857
email:[email protected]