Studia podyplomowe MBA

Ilość semestrów : 2

Ilość godzin dydaktycznych –  około 250 

Zajęcia realizowane są w soboty i niedziele w godzinach 09.00 – 17.00 (w kontakcie)

Ilość zjazdów w roku akademickim: 15

Opłata roczna: 13 500 zł

STUDIA PODYPLOMOWE Master of Business Administration /MBA/ to:

Rozwój kompetencji menedżerskich

 MBA wyposaża w praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania, strategii, finansów i przywództwa, co pozwala podejmować lepsze decyzje biznesowe i skuteczniej zarządzać zespołem.

Większe możliwości kariery i wyższe zarobki

Absolwenci MBA są często bardziej cenieni na rynku pracy, co otwiera drzwi do awansów, prestiżowych stanowisk i atrakcyjniejszych wynagrodzeń.

Networking i wartościowe kontakty

 Studia MBA to doskonała okazja do nawiązania relacji z ekspertami z różnych branż, co może przełożyć się na nowe możliwości biznesowe i rozwój zawodowy.

Program studiów podyplomowych Master of Business Administration /MBA/ adresowanych jest do pracowników administracji samorządowej i terenowej wszystkich szczebli, mających za zadanie przygotowanie ich do skutecznego funkcjonowania w strukturach na szczeblu województwa, powiatu oraz gminy.

 

Absolwenci studiów nabywają uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa.

Wykładowcami są naukowcy i praktycy, w tym w randze ambasadorów, mający doświadczenie na arenie międzynarodowej m.in. w Komisji Europejskiej i Organizacji Narodów Zjednoczonych a także  w centralnej i lokalnej administracji państwowej. 

dr Zdzisław Rapacki

Ambasador Rzeczypospolitej Polskiej Były Dyrektor Biura Spraw Międzynarodowych w Kancelarii Prezydenta RP Ambasador i Stały Przedstawiciel RP przy Biurze NZ w Genewie (2004–2010) Minister Pełnomocny Ambasady RP w Londynie Odznaczony m.in.: – Komandorią Legii Honorowej (Francja) – Wielkim Krzyżem Zasługi (Chile) – Komandorią Orderu Pogoni i Orderem Wielkiego Księcia Gedymina (Litwa) – Komandorią Orderu Wschodzącego Słońca (Japonia)

Ambasador Tomasz Hubert Orłowski

Dyplomata, wykładowca akademicki, ekspert protokołu dyplomatycznego Były ambasador RP we Francji, Monako, Włoszech i San Marino Kierownik Katedry Stosunków Dyplomatycznych i Konsularnych Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego Członek Académie des sciences morales et politiques (Francja)

Jacek Protas

Poseł do Parlamentu Europejskiego X kadencji Były sekretarz stanu w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej (2023–2024); Poseł na Sejm RP VIII, IX i X kadencji; Marszałek województwa warmińsko-mazurskiego (2006–2014); Ekspert w zakresie polityki regionalnej, funduszy europejskich i rozwoju samorządowego

dr hab. Krzysztof Celuch, prof. SGTiH Vistula

Profesor i Rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula; Dyrektor Centrum Projektowania Doświadczeń w Branży Spotkań i Turystyce, UMK w Toruniu; Ekspert ds. turystyki biznesowej, zarządzania wydarzeniami i transformacji organizacyjnej; Akredytowany trener branży spotkań (CMM, CIS, HMCC, CITE, CED); Członek Hall of Leaders Events Industry Council (USA), przewodniczący MP Power Awards

Michał Bartoszewicz

Wydawca magazynu MADE IN Warmia & Mazury Właściciel agencji marketingu zintegrowanego Auris Media Group. Twórca jedynego w regionie lifestylowego magazynu klasy premium poświęconego biznesowi, kulturze, modzie i inspirującym osobowościom Warmii i Mazur. Promuje ideę: myśl globalnie, działaj lokalnie – pokazując potencjał regionu przez pryzmat jego niezwykłych mieszkańców.

Dorota Tomaszewska

Właścicielka firmy Impuls Szkolenia i Placówki Doskonalenia Nauczycieli IMPULS Coach & Supervisor ICC | Trener | Wykładowca MBA Ekspert ds. rozwoju organizacji, doradca zawodowy i edukacyjny. Certyfikowany konsultant: FRIS®, MindSonar®, MTQ48+, ILM72, Delight Index™, Insightful Profiler™ (iP121), LSA™ Współautorka: Modelu Doradztwa dla JST, Modelu Wartościowych Szkół®, Kursu Wartościowe Zarządzanie® Autorka Koncepcji Unikatowego Kodu Uczenia (się)® Twórczyni i realizatorka programów rozwojowych dla instytucji i organizacji w całej Polsce.

 

W trakcie studiów słuchacze m.in.:

  • poznają problematykę ustrojową i kompetencyjną oraz organizację i zasady pracy;
  • pozyskają wiedzę dotyczącą działania nowoczesnej administracji samorządowej,
  • w tym elementów prawa, sądowej kontroli administracji, prawa finansowego;
  • nabędą wiedzę dotyczącą savoir-vivre i przygotowywania dokumentów;
  • uzyskają wiedzę co do zasad funkcjonowania administracji w kontekście członkostwa   Polski w Unii Europejskiej;
  • poznają doświadczenia i metody funkcjonowania administracji terenowej w innych   krajach Unii Europejskiej.

 

Tematyka realizowanych zajęć:

  1. Samorząd terytorialny funkcjonowanie i zadania
  2. Kontekst członkostwa w Unii Europejskiej
  3. Strategie rozwoju lokalnego i regionalnego
  4. Prawo i postępowanie administracyjne
  5. Prawo zamówień publicznych
  6. Organizacja i zarządzanie we współczesnej administracji
  7. E-administracja
  8. Negocjacje
  9. Savoir vivre i korespondencja
  10. Komunikacja ze społecznościami lokalnymi
  11. Finanse publiczne
  12. Rachunkowość budżetowa
  13. Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy unijnych
  14. Audyt i kontrola w JST
  15. Postępowanie i ordynacja podatkowa
  16. Partnerstwo w administracji publicznej
  17. Lobbing w administracji

Dokumenty wymagane od kandydatów na studia podyplomowe:

  • kwestionariusz rekrutacyjny na studia podyplomowe – KWESTIONARIUSZ
  • kserokopia dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia lub jednolitych (oryginał do wglądu)
  • dowód osobisty (do wglądu)
  • jedno aktualne, podpisane zdjęcia zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów  –osobistych

Masz pytania? Dzwoń, pisz!

+ 48 663 737 857
email:[email protected]

KIERUNKI STUDIÓW

all Wydział Nauk Humanistyczno Społecznych i Technicznych Wydział Nauk o Zdrowiu Filia Wydział Zamiejscowy w Kętrzynie

GALERIA ZDJĘĆ

NA SKRÓTY

Block
Olsztyńska Szkoła Wyższa  Telefon rekrutacyjny Skip to content