Celem studiów jest przygotowanie profesjonalistów w dziedzinie zarządzania sportem. Program przewiduje m.in. zajęcia z zakresu metod i technik menedżerskich, promocji i marketingu, tworzenia biznes planu, prawa sportowego, organizacji imprez sportowych, zarządzania infrastrukturą sportową oraz klubami sportowymi. Studia adresowane są do absolwentów studiów wyższych planujących pracę w organizacjach i instytucjach sportowych, kadry kierowniczej i pracowników klubów i stowarzyszeń sportowych, organizatorów imprez sportowych, przedstawicieli ośrodków sportu i rekreacji.
Przedmioty:
- Pedagogika sportu
- Socjologia sportu
- Socjologia organizacji
- Psychologia zarządzania
- Podstawy organizacji i zarządzania
- Zarządzanie kadrami w sporcie
- Organizacja i zarządzanie firmą sportową
- Metody i techniki zarządzania w organizacjach sportowych
- Efektywność organizacji sportowej
- Efektywne komunikowanie w organizacji
- Wybrane zagadnienia prawne w sporcie
- Planowanie i organizacja szkolenia sportowego
- Planowanie i organizacja imprez sportowych
- Sponsoring w sporcie
- Marketing w sporcie
- Seminarium dyplomowe
- Wykład monograficzny i Praktyka zawodowa